پزشک سایت

پزشک سایت

شنبه, مهر ۷, ۱۴۰۳

پزشک سایت - راهنمای شما در مسیر سلامت و بهبود، با اطلاعات جامع پزشکی و مقاله های تخصصی

  • ارتباط بین مصرف گوشت قرمز فرآوری شده و افزایش خطر ابتلا به دیابت نوع ۲

در تماس باشید

پزشکی

انتصابات جدید در وزارت بهداشت تا دو هفته آینده نهایی می‌شود

انتصابات جدید در وزارت بهداشت تا دو هفته آینده نهایی می‌شود

وزیر بهداشت، دکتر محمدرضا ظفرقندی، از نهایی شدن انتصابات جدید در وزارت بهداشت طی دو هفته آینده خبر داد. وی در حاشیه همایش “درس آموخته‌های کرونا” درباره وضعیت انتصابات اظهار کرد که فرایند انتخاب معاونین وزارت بهداشت در مراحل پایانی است.

ظفرقندی تأکید کرد که انتصاب معاونین نباید صرفاً به‌صورت شخصی و سریع انجام شود، بلکه این انتصابات بر اساس شاخص‌ها و فراخوان‌های عمومی انجام می‌شود. افراد بر اساس این شاخص‌ها امتیازدهی می‌شوند و سپس استعلامات لازم از مراجع قانونی صورت می‌گیرد.

وی افزود: «انتخاب معاونت‌ها در پایان مسیر خود قرار دارد و طی یک یا دو هفته آینده انجام می‌شود.»

بازگشت دانشجویان و اساتید اخراجی به دانشگاه‌ها

ظفرقندی همچنین در خصوص بازگشت دانشجویان و اساتید اخراجی به دانشگاه‌ها بیان کرد که بر اساس دستور رئیس‌جمهور، باید بازبینی در این خصوص انجام شود. وی تصریح کرد: «ممکن است در گذشته فردی به دلایلی از تحصیل یا تدریس محروم شده باشد، اما این به معنای محرومیت همیشگی نیست. ما پرونده‌های آنان را بازبینی کرده و در صورت اشتباهات گذشته، تصحیح و اجازه بازگشت به عرصه تحصیل و تدریس را خواهیم داد.»

وضعیت واکسن آنفلوانزا

وزیر بهداشت در مورد واکسن آنفلوانزا نیز گفت: «تا کنون گزارشی از کمبود واکسن آنفلوانزا نداشته‌ایم. اما اگر کمبود در برخی داروخانه‌ها وجود داشته باشد، احتمالاً به دلیل مشکلات در توزیع است که این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.» وی همچنین شایعات مربوط به سهمیه‌بندی واکسن آنفلوانزا در داروخانه‌ها را تکذیب کرد.

img
نویسنده

ادمین

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. زمینه‌های مورد نیاز مشخص شده‌اند.