پزشک سایت

پزشک سایت

دوشنبه, شهریور ۲۶, ۱۴۰۳

پزشک سایت - راهنمای شما در مسیر سلامت و بهبود، با اطلاعات جامع پزشکی و مقاله های تخصصی

  • آندومتریت
  • کیست بارتولن
  • برونشیت
  • سیاه‌سرفه

در تماس باشید

کسب و کار

جذابیت بیشتر در رابطه با افزایش سایز و ماندگاری بیشتر

جذابیت بیشتر در رابطه با افزایش سایز و ماندگاری بیشتر

گاهی ممکن است زوجین در برقراری رابطه جنسی آنطور که باید احساس رضایت نکنند و این عدم رضایت به دلیل زودانزالی و سایز کوچک آلت تناسلی باشد که با کمک یک قرص ساده و کوچک می توان این مشکل را برطرف کرد و شادی را به رابطه آن ها بازگرداند.

نحوه افزایش جذابیت بیشتر در رابطه با افزایش سایز و ماندگاری بیشتر با قرص وایمکس

یکی از راهکارهای افزایش سایز آلت تناسلی مردان و ماندگاری بیشتر آن استفاده از قرص وایمکس با نام انگلیسی Vimax است. این قرص با توجه به خواصی که دارد، می تواند مشکل زودانزالی که مشکل جدی نیست را برطرف کند و دوباره انتظارات طرفین در رابطه جنسی را برآورده کند.

قرص وایمکس محصولی کانادایی است که در مقابل محصولات همتراز خود در بازار اثر مخربی ندارد و با تقویت جنسی در کنار مشکل نعوظ، سایز آلت جنسی مردان را حدود ۳ تا ۷ سانتی متر افزایش می دهد. این قرص که منشا گیاهی دارد، به صورت کپسول به فروش می رسد.

این قرص با قابلیت درمان زود انزالی می تواند تا ۳۰ دقیقه انزال را حین رابطه جنسی به تعویق بیاندازد و از شل شدن آلت تناسلی آقایان جلوگیری کند. به علاوه این قرص برای افرادی که دچار شل شدگی آلت تناسلی هستند نیز توصیه می شود. در نتیجه، می توانند رابطه خوب و رضایت بخشی را تجربه کنند و نگران مشکلات مربوط به مسائل شل شدن آلت تناسلی، زود انزالی، نعوظ سخت و مانند آن نباشند. چرا که این قرص تمامی مشکلات مربوط به این موارد را برطرف می کند.

عوارض قرص وایمکس چیست؟

قرص وایمکس با نیترات موجود در برخی قرص ها در تضاد است. نیترات، در قرصی که افراد مبتلا به دیابت، آقایان مبتلا به فشار خون بالا، کلسترول بالا و مشکلات قلبی مصرف می کنند موجود است. به همین جهت ممکن است منجر به مشکلات جدی شده و سلامتی آن ها را به خطر می اندازد. در واقع، ممکن است میزان فشار خون را در این افراد به حد بسیار پایینی کاهش دهد که خطرناک است. بنابراین، قبل از استفاده از قرص وایمکس، ابتدا از میزان فشار خون، سطح کلسترول و قند خون خود اطلاع کافی داشته باشید. در صورتی که مشکلی در این بخش ها وجود داشت، از مصرف این قرص خودداری کنید. توجه کنید که تنها بزرگسالان مجاز به استفاده از این قرص هستند. آراد دیگر نیز ممکن است با استفاده این قرص دچار سرگیجه به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه شوند.

طریقه مصرف قرص وایمکس؛ افزایش سایز آلت تناسلی و جلوگیری از زودانزالی

قرص وایمکس، محصولی است که هر بسته آن حاوی ۶۰ عدد قرص است؛ نحوه مصرف این قرص به صورت روزانه دو قرص است. یکی بعد از صبحانه و دیگری بعد از غروب آفتاب باید مصرف شود. بنابراین، هر بسته برای مصرف یکماه مناسب است. از طرفی، با توجه به اینکه، دوره درمان قرص وایمکس به مدت ۴ ماه است، باید چهار بسته از این دارو را تهیه کنید. اما، این نکته را قبل از تهیه قرص وایمکس در نظر بگیرید که باید در این مدت صبور باشید تا بهترین نتیجه را کسب کنید و دائما منتظر اثربخشی سریع آن نباشید. درست مثل هر داروی دیگری، میزان اثربخشی این قرص هم زمان کافی لازم دارد تا به نتیجه برسد. نکته قابل توجه در رابطه با مصرف این قرص این است که دقیقا طبق دستورالعمل استفاده کرده و از مصرف بیش از حد آن بپرهیزید.

مواد تشکیل دهنده قرص وایمکس چیست؟

ترکیبات قرص وایمکس گیاهی است. این قرص از موادی چون ودربرگ گیاه، ویتامین E و B3 ، فلفل هندی، عصاره جو hawthorn، Hornygoat، catuaba و مانند آن تهیه شده است. هنگام خرید دقت کنید که نسخه تقلبی این محصول نیز در بازار موجود است و از خرید آن باید جلوگیری کنید.

نکات مربوط به مصرف قرص وایمکس

برای افرادی که برای مشکلات نعوظ، زود انزالی و موارد دیگری که در بالا به آن ها اشاره شد، به دکتر مراجعه نمی کنند. یا بدون تجویز پزشک سعی می کنند هر نوع قرصی را امتحان کنند، مناسب است. این قرص امتحان خود راپس داده است و گزینه مناسبی برای برطرف کردن مشکلات مختلف در رابطه جنسی است. با توجه به ویژگی هایی که قرص وایمکس دارد، می توان نام آن را به قرص همه کاره تغییر داد. چرا که می تواند تقریبا تمامی مشکلات مربوط به آلت تناسلی مردان را که منجر به داشتن رابطه جنسی نامطلوب است را جبران کند. این قرص در بین آقایان طرفدار بسیار زیادی دارد و به راحتی می توانید با تهیه آن رضایت جنسی پارتنر خود را جلب کنید. این قرص شامل خواص زیر است.

· فاقد عوارض جانبی

· قابل استفاده بدون نسخه پزشک

· درمان کوتاهی آلت تناسلی

· درمان شلی آلت تناسلی

· افزایش طول و حجم آلت تناسلی برای داشتن رابطه جنسی لذت بخش

· ارگاسم شدید

· درمان اختلال نعوظ

· درمان زود انزالی

· تحریک کننده افزایش میل جنسی

نتیجه گیری

اگر قصد افزایش جذابیت بیشتر در رابطه و همچنین افزایش سایز و ماندگاری بیشتر خود را دارید، بهتر است به روش های منطقی فکر کنید. یکی از روش های که ما به شما پیشنهاد می کنیم استفاده از قرص وایمکس است که بهترین گزینه برای افزایش سایز آلت تناسلی محسوب می شود. استفاده از این قرص طی ۲ تا ۴ ماه می تواند به صورت دائمی برایتان موثر باشد. برای تهیه قرص وایمکس اصل با تاثیرگذاری بالا می توانید به سایت فراز طب مراجعه کنید و پس از کسب اطلاعات در مورد آن، نسبت به خریدی امن اقدام نمایید.

اشتراک گذاری:
img
نویسنده

ادمین

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. زمینه‌های مورد نیاز مشخص شده‌اند.