پزشک سایت

پزشک سایت

شنبه, تیر ۱۶, ۱۴۰۳

پزشک سایت - راهنمای شما در مسیر سلامت و بهبود، با اطلاعات جامع پزشکی و مقاله های تخصصی

  • درمان‌های مدرن آرتروز
  • کپسول پرگابالین
  • درمان‌های هدفمند در درمان سرطان
  • هورمون‌درمانی

در تماس باشید

کتابهای طب کودکان

کتاب نلسون کودکان تکست بوک ۲۰۲۰ ویرایش ۲۱

کتاب نلسون کودکان تکست بوک ۲۰۲۰ ویرایش ۲۱

نلسون کودکان تکست بوک ۲۰۲۰ ویرایش ۲۱

دانلود رایگان کتاب نلسون تکست بوک اطفال ۲۰۲۰ ویرایش ۲۱ (تکست بوک نلسون کودکان) (Nelson Textbook of Pediatrics) با لینک مستقیم و فرمت pdf (پی دی اف). کتاب نلسون اطفال ۲۰۲۰ کامل ترین و آخرین نسخه از سری کتاب های کودکان است که در ۱۵۷۳۹ صفحه برای دانلود رایگان قرار داده شده است. این کتاب توسط انتشارات الزویر به چاپ رسیده و به عنوان رفرنس و مرجع اصلی متخصصین اطفال مورد استفاده قرار می گیرد.

معرفی کتاب نلسون اطفال ۲۰۲۰ ویرایش ۲۱

کتاب نلسون کودکان یکی از شناخته شده ترین کتب تخصصی برای بیماری های اطفال می باشد. این کتاب همه بیماری های کودکان را اعم از بیماری های ژنتیکی و مادرزادی، متابولیسم، ارتوپدی و روان پزشکی و نورولوژی و نیز بیماری های داخلی اطفال را بطور کامل پوشش می دهد.

[download]نلسون اسنشیال یا مبانی طب کودکان نلسون[/download]

کتاب تکست بوک نلسون اطفال ۲۰۲۰ آخرین نسخه از سری کتاب های نلسون است که با فرمت pdf (پی دی اف) به رایگان برای دانلود قرار داده شده است.

حجم بسیار بالای این کتاب نشان دهنده کامل و جامع بودن آن برای تشخیص و درمان بیماری های کودکان می باشد. به همین دلیل وزارت بهداشت و آموزش پزشکی کتاب مبانی طب کودکان یا نلسون اسنشیال را برای دانشجویان پزشکی انتخاب کرده است. زیرا که حجم بالای تکست بوک نلسون برای دانشجویان پزشکی مناسب نیست و برای متخصصین و رزیدنت های اطفال که بطور تخصصی در این زمینه طبابت می کنند مناسب تر است.

نگاهی به کتاب نلسون کودکان ۲۰۲۰ ویرایش ۲۱

ویرایش ۲۱ کتاب نلسون نیز همانند نسخه های قبل سیر مشخصی را دنبال می کند تا به متخصصین کودکان و نیز رزیدنت های اطفال در تشخیص و درمان بیماری های نوزادان، کودکان و نوجوانان کمک کند. ویرایش ۲۱ که آخرین نسخه منتشر شده از این سری کتاب می باشد نسبت به نسخه قبل بروز رسانی ها و ویرایش های زیادی داشته و تعدادی فصل جدید به آن اضافه شده تا بتواند آخرین روش های تشخیصی و درمانی را در خود بگنجاند.

همچنین این کتاب روندی را در پیش گرفته که نه تنها متخصصین بلکه سایر کسانی که با کودکان سر و کار دارند بتوانند از برخی بخش های این کتاب استفاده کنند.

دریافت کتاب

img
نویسنده

زهرا ق

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. زمینه‌های مورد نیاز مشخص شده‌اند.